Lördag

Vaknade i morse av att syster ringde. Var trött som ett ägg och ville bara somna om. 
Men det tog inte lång tid innan jag hade mjukisar på mej och var på väg på morgon promenad. 
Var ute i ca 1h och gick, varmt är det verkligen. Helt sjukt, men underbart för nu känner jag verkligen hur sommaren är på väg. Men det tråkiga var att batteriet i mp3:n tog slut ca 20 meter från huset och jag hade absolut ingen lust att gå in igen så jag ringde och pratade med lite vänner och vips så var jag hemma igen.

Nu sitter jag här i soffan med kaffe och datorn har jag i knäet. Har läst klart rättskunskaps kursen nu och nu är bara betygs dialogen kvar. Så jag hoppas det går bra allt och att jag får bra betyg. Sen ska jag börja läsa Administration A på distans också, så det ska bli roligt. Då har jag ännu mer poäng till mitt gymnasie betyg. 

Känner mej sjukt glad att det har gått så bra att läsa den här kursen än fast jag var en vecka sen i starten för att jag inte fick tag på böckerna. Så nu ska man ha webcam, mic och headset redo för man vet aldrig vilken dag jag ska ha avslutet.

=) Men nu mina sötisar ska jag och Z hitta på något. För det är Lördag och jättevarmt ute. Så Seeyaa

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0