Påsk

Glad påsk till er alla!

Idag blir det bio och mys, sen lite träning ikväll också skulle jag tro. Förresten jag har fått jobb också, och snart e min distanskurs slut så jag har en hel del att göra innan Tisdag. Men det kommer jag att hitta, så de e nog lugnt. 
Annars vette tusiken vad man ska göra idag, funderar på göra amerikanska pannkakor med glass till mej och honey efter bio:n. Kan bli gott. 

Men skönast va nog i morse när jag och z kunde ligga och de dra oss i sängen jättelänge. Skönt som tusan va de..

Nu måste jag nog klä mej ha suttit i morgonrock alldeles för länge nu..

Kommentarer
Postat av: Johan Andersson

Hej sexy.

Du var snygg

Skulle gärna se mer av dig ;)

2009-04-09 @ 23:30:17
URL: http://----
Postat av: Syrran

Glad påsk puss

2009-04-11 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0