Shieet

Vad bra allt blev, riktitg snyggt!

Älsk e på väg hem nu så få se va vi ska hitta på timmarna innan svärföräldrarna åker. 
Men kul ha v iaf haft, suttit och pratat och druckit kaffe. 

I morgon ha jag ett möte annars kommer dagen bara plugg och gymmet. Justja jag ha ju tvätttid oxå! Måste verkligen köra gärnet och plugga nu, bara 8 dagar tills kursen ska avslutas och jag måste verkligen fixa detta. Känns som det verkligen börjar dra ihop sej nu. Men jag kommer fixa de, jag vet att jag klara av de. Men kommer inte känns så skojigt att behöva sitta inne och plugga om det är så här fint väder. Men allt är inte roligt här i livet. Så efter tråkigheter kommer roligheter. 

Sen tänkte jag bara säga att jag älskar min sambo Z så sjukt mkt, finns ingen bättre än han. Vet att jag inte är den lättaste att bo med och jag är glad att du står ut. =) <3 Only u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0